Wednesday

myanmarlovestories ebooks 21

ကုေဋကုဋာသဲကိုးျဖာ
က်ေတာ္နဲ႔အန္တီမမမ်ားor က်ေတာ္နဲ႔အန္တီမမမ်ား
က်မဘယ္ေတာ့မွ
က်မမွာ ခ်စ္သူရိွတယ္
က်မသမက္
က်ြန္
က်ေတာ္၏အမည္မွာ
က်ေတာ္နဲ့ ထူးဆန္းတဲ့သစ္သားရုပ္ထုေလး
က်ဴပင္ခုတ္ က်ဴငုတ္မက်န္
ကၽြန္မက ခေရပါ ေမာင္ (ရုပ္ျပ)
ကၽြန္မခ်စ္သူဟာ မင္းသား
ကၽြန္ေတာ့္႐ူပေဗဒ ဆရာမေလး
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သူတို႔ညီအစ္မ
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အန္တီျမက္ႏိုးေမ
ခင္မနဲ႔လိႈင္
ခင္မမ၏ ကိုယ္ေတြ႕ဇာတ္လမ္း
ခရိုနီဦးဦး
ခ်စ္မိျပီဦးရယ္
ခ်စ္လို႔မဝႏိုင္
ခ်စ္ဧည့္သည္ပ်ိဳ
ခ်စ္ေပါက္ကြဲသံဇဥ္ စ-ဆုံး(မေဗဒါအံကိုခဲ)
ဂ်ပန္အလိုေတာ္ရိ ငဘ
ငယ္ကခ်စ္ေပါင္း..ေက်ာ္
ငရဲ၌ သစ္ငုတ္ျဖစ္ေစ အပိုင္း(၁)
ငရဲ၌ သစ္ငုတ္ျဖစ္ေစ အပိုင္း(၂)
ငရဲခန္းသို႔ အလည္တစ္ေခါက္
ဆယ္ေက်ာ္သက္ ကေလးမ်ား ၁ ၂
ဆယ္ေက်ာ္သက္ ကေလးမ်ား စ-ဆုံး
ဆရာမေလးကို ခ်စ္မိျပီ
ဆရာေကာင္းတပည့္
ဆြဲစိလိုက္မယ္

No comments:

Post a Comment